مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:552018-12-12حوادث

10 درصد جمعیت معتادین اردبیل را بانوان تشکیل می دهند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از دستگیری 28باند سازمان یافته در سال جاری در سطح استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خیرخواه بشر، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کشفیات مواد در سال جاری اظهار کرد: کل کشفیات انواع مواد مخدر تا 15 آذر ماه سال جاری 1552 کیلو گرم است که نشان دهنده افزایش 87 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با بیان اینکه بیشترین و پر خطرین ماده اعتیاد آوری که هم اکنون بین جوانان رواج ماده مخدر مخدر گُل دارد، اظهار کرد: این مواد در فضای مجازی با تبلغات خاص پررنگ دیده می شود و دانش آموزان ودانشجویان نیز گرایش زیادی به مصرف این مواد دارند بطوری که دلیل آن عدم بروز نشانه و علائم ظاهری اعتیاد در فرد مصرف کننده است.

به گفته بشرخواه شناسایی بیش از 700 نوع انواع مواد مخدر طبق اعلام دفتر مبارزه با جرائم و مواد مخدر سازمان ملل اعلام شده اغلب این مواد با آغشته کردن دستمال کاغذی به مواد مخدر، استفاده از آن در تولید انواع مواد غذایی مانند آدامس به بهانه های مختلف از دیگر شیوه های قاچاقچیان برای بالابردن میزان مصرف و اعتیاد است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تصریح کرد : جامعه هدف قاچاقچیان قشر نوجوان و جوان کشور است بطوری که برای مقابله با این مشکل خانمان سوز لازم است همه اقشار مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد جمعیت معتادین اردبیل را بانوان تشکیل می دهند

10 درصد جمعیت معتادین اردبیل را بانوان تشکیل می دهند