مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:512018-12-12سياسي

حق وتو در گروه ویژه اقدام مالی نداریم/ معلوم نیست از لیست سیاه FATF خارج شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، - عضو هیئت رییسه مجلس گفت: درصورت پیوستن به FATF نه دست برتر داریم و نه حق وتو و اگر به آن پیوندیم و به سود ما نباشد و بخواهیم از آن خارج شویم، فضای اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، بیان داشت: دانشجویان باید از مسئولان بخواهند تا موضوعات را به صورت شفاف به مردم منتقل کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه فساد اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد، تأکید کرد: مردم حق دارند که مواضع نمایندگان انتخابی خود را بدانند، ولی برخی مسئولان از شفافیت امتناع می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های فناوری اشاره کرد و افزود: ترس و وحشت دشمنان به دلیل قدرت گرفتن ایران است و به همین دلیل هم ما را از فعالیت های صلح آمیز هسته ای، بازداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق وتو در گروه ویژه اقدام مالی نداریم/ معلوم نیست از لیست سیاه FATF خارج شویم

حق وتو در گروه ویژه اقدام مالی نداریم/ معلوم نیست از لیست سیاه FATF خارج شویم