مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:412018-12-12سياسي

خدمت نمی کنید به زخم مردم نمک نپاشید


با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، در مقابل تصویب طرح هایی همچون FATF ایستاده ایم و هشدار می دهیم که اگر به مردم خدمت نمی کنید لااقل به زخم آنها نمک نپاشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با موضع گیری در برابر FATF بیان کرد: این برنامه توطئه ای غربی، عربی و عبری است و می خواهند که ایران آن را امضا کند.

وی با بیان اینکه در این قرارداد با کسانی پیمان می بندیم که دشمن ما هستند، خاطرنشان کرد: سرنوشت چنین پیمانی همانند برجام خواهد شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه آمریکا، صهیونیست ها و عرب ها پشت پرده این قضایا هستند، تاکید کرد: این پروژه گامی برای نفوذ غرب و صهیونیست ها در ایران است.

وی تاکید کرد: حوزه های علمیه و علما در برابر تصویب چنین طرح هایی سکوت نکرده و ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی کنیم و مسؤولان امر هم باید مراقبت لازم را داشته باشند که مبادا دشمن بتواند از طریق چنین کنوانسیون هایی نفوذ کند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند کنوانسیون های بین المللی در خصوص مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم که در غرب تدوین می شود مقبول ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت نمی کنید به زخم مردم نمک نپاشید

خدمت نمی کنید به زخم مردم نمک نپاشید