مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:212018-12-12دانش

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات دانشجویی باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان وبلوچستان در جلسه تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان وبلوچستان گفت: همان گونه که دانشجو باید مطالبه گری کند، مسئولان این نظام و انقلاب هم باید پاسخگوی مطالبات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان وبلوچستان در جلسه تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مناسب برای فعالیت های فرهنگی و جهادی است که تا به حال به دلایل مختلف از آن استفاده نشده است.

تغییر رویکرد این دانشگاه و داشتن مدیریت جهادی و انقلابی در رأس این مجموعه می تواند سرآغاز فصل جدید از فعالیت های فرهنگی در کشور باشد.

وی فرصت فعالیت در مجموعه عظیم فرهنگی دانشگاه آزاد را فرصتی دانست که خدا در اختیار انسان های برگزیده قرار داده و تصریح کرد: اگر از این فرصت به وجود آمده استفاده نکنیم باید در محضر خدا پاسخگو باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان وبلوچستان خطاب به دانشجویان بسیجی بیان کرد: دانشجوی بسیجی هرگز راه عافیت طلبی و بی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات دانشجویی باشند

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات دانشجویی باشند