مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:162018-12-12اقتصادي

اجرای تله کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اجرای تله کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد گفت: دولت توانایی انجام پروژه تله کابین را دارد، اما تمایل داریم که بخش خصوصی به پای کار بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری پروژه احداث تله کابین کرمانشاه، اظهار داشت: بازار کرمانشاه مرکز فعالیت های اقتصادی  استان های غرب کشور است، بازار خود کرمانشاه نیز یک بازار یک میلیون نفری است که رقم قابل توجهی است.

استاندار کرمانشاه گفت: تله کابین یک تفریح پرهیجان است که تجربه اجرای آن در دیگر استانها به خوبی نشان میدهد که مورد اقبال عمومی ایت اکثر مردم به استفاده از آن علاقمند هستند و به همین خاطر به جرات می توان گفت که اجرای آن برای سرمایه گذاران حتما توجیه اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: هرچند خود دولت توانایی انجام پروژه تله کابین را دارد، اما تمایل داریم که بخش خصوصی به پای کار بیاید و این کار را تحویل بگیرد و انجام دهد و دولت نیز تمام قد حمایت می کند.

بازوند ادامه داد: شخصا اعتقاد دارم هر سرمایه گذاری که در استان بیاید حتما باید سود کند تا مردم هم در کنارش سود ببرند و اگر سرمایه گذاری ضرر کند، هم مردم و هم دولت در کنارش ضرر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تله کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد

اجرای تله کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد