مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 13:312018-12-12سياسي

فراخوان استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم


به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم می رساند، که ثبت نام در این آزمون از بین داوطلبان مرد و زن منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعاونی سنجش آموزش کشور به نشانیwww.

- کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

  الف- شرایط عمومی: 1٫تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران 2٫ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.

3٫ داشتن سلامت جسمی و روانی 4٫ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، و یا معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت پزشک موردی نداشته باشد(کور رنگی، سلامت جسمانی، عدم اعتیاد توسط پزشک معتمد بررسی میشود)ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت و معافیت 1397/11/18 می باشد.

5٫داشتن حداقل 18سال(1397/09/17) و حداکثر 38سال (1397/09/27) تمام در روز ثبت نام، (مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد).

ب- شرایط اختصاصی: 1- داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم کلیه رشته های علوم انسانی برای شغل کارپرداز غیر حضوری 2- برای شغل دریانورد 15 درصد سهمیه بومی استان هرمزگان در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم

فراخوان استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم