مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:552018-12-12اقتصادي

نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش بیشتر شده است


معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به شرایط حاکم بر فضای اقتصادی و پولی کشور و نقش آن در تولید و اشتغال گفت: نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش بیشتر شده است.

- عکس تزیینی است معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به شرایط حاکم بر فضای اقتصادی و پولی کشور و نقش آن در تولید و اشتغال گفت: نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر حشمت الله عسگری در جمع خبرنگاران از افزایش اعتبارات استان به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای سفر اخیر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان نام برد و اظهار کرد: خوشبختانه در سفر اخیر حجم منابع اختصاص یافته به حوزه تولید استان افزایش قابل توجهی داشته و همین می تواند زمینه ساز بهبود تولید در این استان در سال های آتی باشد.

این دکترای اقتصاد با اشاره به نیاز تولیدگران به سرمایه در گردش، خاطرنشان کرد: کل منابع استان در این بخش حدود 1000 میلیارد تومان بود اما با تلاش مسوولان استان و حمایت دولت اعتباری بالغ بر 4500 میلیارد تومان دیگر به این منابع افزوده شد که این افزایش چندبرابری، می تواند جان تازه ای به تولید در استان ببخشد.

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری سمنان با بیان این که همه این منابع در اختیار واحدهای تولیدی متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش بیشتر شده است

نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش بیشتر شده است