مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:202018-12-12فرهنگي

مشکلات زنان در موسیقی بیشتر است


هنر به طور کلی و نه تنها موسیقی باید ارائه شود چون هنرمند می خواهد که هنرش دیده و شنیده شود؛ پس باید به موسیقی و هنر هنرمندان بها داده شود.

- مدیر یک آموزشگاه موسیقی گفت: هنر به طور کلی و نه تنها موسیقی باید ارائه شود چون هنرمند می خواهد که هنرش دیده و شنیده شود؛ پس باید به موسیقی و هنر هنرمندان بها داده شود.

کاظم تازه روح در گفت وگو با ایسنا درباره در استان خراسان اظهار کرد: آموزشگاه های موسیقی اکنون به شکل های مختلف فعالیت دارند ولی به صورت کلی اصول آن ها یکی است؛ منتها تاحدودی مشکلاتی از نظر هزینه های بالا دارند و این که نمی توانند هزینه هنرجویان را بالا ببرند چون هنرجو توانش را ندارد و ما این را درنظر می گیریم.

وی ادامه داد: ما سعی می کنیم به هنرجویان آموزش صحیح بدهیم؛ البته به تازگی شهرداری و آستان قدس کمی با ما همراهی نمی کنند که این ها همه مشکلاتی است که ما با آن روبه رو هستیم.

این مدیر آموزشگاه موسیقی تصریح کرد: آموزشگاه ما زیر نظر ارشاد است و استادی که ما می خواهیم برای آموزش دعوت کنیم، باید مورد قبول ارشاد باشد.

این اساتید اکثرا دارای یک گواهی نامه از تهران هستند؛ این استادان از یک فیلتر عبور کردند و به اینجا آمدند و حداقل هفت یا هشت سال باید کار کرده باشند؛ در نتیجه کسی که چیزی یاد ندارد، نمی تواند بیاید و کسانی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زنان در موسیقی بیشتر است

مشکلات زنان در موسیقی بیشتر است