مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:112018-12-12حوادث

یک تن انواع مواد افیونی در هرمزگان کشف شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از کشف یک تن انواع مواد افیونی در اجرای طرح های پاکسازی و عملیات موفق پلیسی در 72ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ، به مدت 72ساعت طرح تشدید پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان های میناب، حاجی آباد و بندرخمیر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران در این مدت ضمن متوقف کردن هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف 910 کیلوگرم تریاک، 89 کیلوگرم حشیش و یک کیلوگرم سایر مواد مخدر شدند.

ملکی با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی برای بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران، تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران، طی پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز، 30 قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشراف نیروی انتظامی در تمام نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود؛ چرا که چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تن انواع مواد افیونی در هرمزگان کشف شد

یک تن انواع مواد افیونی در هرمزگان کشف شد