مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:112018-12-12سياسي

حضور ارتش در مرزها برای افزایش ضریب امنیت ملی است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بارها گفته ایم که هیچ خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید نمی کند و حضور ارتش در مرزها به دلیل بالابردن ضریب امنیت ملی مان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: ولایت فقیه نماد اصلی صراط مستقیم است که در سوره حمد به آن اشاره شده و منظور از نعمت، ولایت است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: ادامه این راه بستگی به جوهره وجودی خودمان دارد، خداوند با عنایت خود، ولی امر مسلمین را در بین ما عنایت کرده است و حالا پیمودن این راه بستگی به اراده ما دارد.

حیدری افزود: تا امروز ملت با تبعیت از ولی امر خود و جانشین امام زمان (عج)، پیچ های تاریخی متعددی را تا رسیدن به دست صاحب امر با موفقیت طی کردند و با همین ضریب ولایتمداری، راه رستگاری را تا آخر طی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا شاهدیم انسان ها، بالفطره دنبال آزادی هستند، از تونس با شعار اسلامی آغاز شد و به لیبی و مصر و بحرین که انسان های آزاده و مسلمان دارند سرایت کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وقتی صفات شکل گیری انقلاب اسلامی را تورق می کنیم، می بینیم که فطرت عدالتخواهی به تبعیت از نظام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ارتش در مرزها برای افزایش ضریب امنیت ملی است

حضور ارتش در مرزها برای افزایش ضریب امنیت ملی است