مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-12سياسي

نمایندگان مجلس دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه دارند


رییس دانشگاه بوعلی سینا از نمایندگان مجلس خواست دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یعقوب محمدی فر در مراسم سالروز تأسیس خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه دانشگاهیان باید در محیطی آرام فعالیت کنند، تصریح کرد: از نمایندگان و افراد تأثیرگذار می خواهیم محافل و دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه دارند تا دانشگاه ها بتوانند در فضایی آرام و با نشاط فعالیت کنند.

وی ادامه داد: به طور قطع تغییرات پیوسته ای که طی سالیان اخیر در وزارت علوم اتفاق افتاد، ضربات جبران ناپذیری به بدنه آموزش عالی کشور وارد کرده و همه ما هزینه این اتفاق را می دهیم و امیدواریم بیش از این هزینه ای ندهیم.

رییس دانشگاه بوعلی سینا با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش ایجاد شده در وزارت علوم و به تبع آن بدنه آموزشی کشور، تصریح کرد: به طور یقین خواسته رؤسای دانشگاه ها، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و تمامی دانشگاهیان این است که آرامش در دانشگاه ها ادامه پیدا کند چرا که با سیاسی کاری های چند سال اخیر وزارت علوم و جامعه دانشگاهی بسیار آسیب دیده است و جبران این آسیب دیدگی ها سالیان سال طول خواهد کشید.

محمدی فر با ابرازتأسف از برخوردهای سیاسی و ورود دعواهای محافل سیاسی به داخل وزارت علوم تأکید کرد: امیدواریم آرامش حاکم بر وزارت علوم تداوم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه دارند

نمایندگان مجلس دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه دارند