مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-12ورزشي

ابطال انتخابات یک هیات وزنه برداری دیگر؛ این بار خراسان شمالی


مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری خراسان شمالی باطل اعلام شد و قرار است دوباره پروسه ثبت نام از کاندیداها و برگزاری انتخابات انجام شود.

- ابطال انتخابات یک هیات وزنه برداری دیگر؛ این بار خراسان شمالی مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری خراسان شمالی باطل اعلام شد و قرار است دوباره پروسه ثبت نام از کاندیداها و برگزاری انتخابات انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری خراسان شمالی 26 اردیبهشت 97 برگزار و حسین محراب به عنوان رییس این هیات انتخاب شد اما پس از گذشت چند ماه، انتخابات این هیات باطل اعلام شد و قرار است دوباره برای ثبت نام کاندیداها فراخوان داده شود.

محمد بروحی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در مورد علت ابطال انتخابات هیات وزنه برداری بیان کرد: چند ماه پیش مجمع انتخاباتی برگزار شد اما یک نفر از دوستان عضو رای دهنده که نماینده مربیان بود، به نشانه اعتراض در مجمع شرکت نکرد و بعد هم نسبت به انتخابات به وزارت ورزش و فدراسیون شکایت شد که بازرسی وزارت ورزش ورود کرد.

از این رو از ما درباره چگونگی برگزاری مجمع سوال کردند که ما هم پاسخ دادیم.

چون استان ما کوچک است، سه ، چهار روز بیشتر فرصت اطلاع رسانی برگزاری مجمع را نداشتیم اما اعلام کردند قانون مجمع این است که باید 10 روز قبل، اطلاع رسانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال انتخابات یک هیات وزنه برداری دیگر؛ این بار خراسان شمالی

ابطال انتخابات یک هیات وزنه برداری دیگر؛ این بار خراسان شمالی