مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:562018-12-12ورزشي

سعید آذری در گفت وگو با فارس: منعی برای حضور دوربین صدا و سیما نیست


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: باتوجه به عذرخواهی صدا و سیما از مردم، منعی برای حضور دوربین های صدا و سیما در بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دعوای باشگاه ذوب آهن با صدا و سیما موضوعی است پیش از این سابقه دارد و شبکه سه سیما در مسابقات جام باشگاه های آسیا به جای ذوب آهن ایران، نام اصفهان را در مقابل این تیم قرار داد تا اینکه در مرحله قرعه کشی امسال مسابقات جام باشگاه های آسیا بازهم این اشتباه از سوی شبکه خبر تکرار شود و جلوی نام ذوب آهن ایران درج نشود.

مشابه همین اتفاق برای استقلال تهران هم رخ داد که باعث اعتراض این تیم پایخت هم شد ولی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به جهت تکرار این موضوع به شدت واکنش نشان داد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بازی مقابل پارس جنوبی به دوربین های صدا و سیما اجازه نداد تا بازی را پخش کنند و به آن ها گفت تا زمانی که صدا و سیما از مردم فهیم اصفهان عذرخواهی نکند، اجازه ورود دوربین های صدا و سیما را به ورزشگاه نمی دهم.

سبزپوشان اصفهانی در چهارچوب مسابقات لیگ برتر و از هفته پانزدهم تا ساعتی دیگر میزبان نفت مسجد سلیمان در فولادشهر خواهد بود؛ روز گذشته و زمانی که نشست خبری سرمربیان برگزار شد، هیچ کدام یک از واحدهای خبری و صدا و سیما با دوربین در نشست خبری ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید آذری در گفت وگو با فارس: منعی برای حضور دوربین صدا و سیما نیست

سعید آذری در گفت وگو با فارس: منعی برای حضور دوربین صدا و سیما نیست