مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:512018-12-12حوادث

کشف 9 هزار حلقه لاستیک در دولت آباد/ 4هزار عدد لوازم منزل و خودرو ضبط شد


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کشف یک انبار کالاهای قاچاق در دولت آباد، گفت: در بازرسی از این انبار، بیش از 9 هزار لاستیک و 4هزار عدد لوازم منزل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدر رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با تحقیقات انجام شده در خصوص فعالیت های یک قاچاقچی کالا و انبار کردن مقادیر زیادی اموال خارجی قاچاق، تیم های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی تیم های تخصصی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم این پرونده را که مالک اموال قاچاق بود بازداشت شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از انبار مذکور 9 هزار و 345 حلقه لاستیک با برندهای مختلف و همچنین 3 هزار و 928 کارتن لوازم خودرو، آشپزخانه و منزل از جمله سرویس قاشق چنگال، فلاکس، میز اتو و زنجیر چرخ و .

کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده به همراه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرری قرار گرفته و بر حسب بررسی کارشناسان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال کشف شده بین 8 تا 10 میلیارد تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 9 هزار حلقه لاستیک در دولت آباد/ 4هزار عدد لوازم منزل و خودرو ضبط شد

کشف 9 هزار حلقه لاستیک در دولت آباد/ 4هزار عدد لوازم منزل و خودرو ضبط شد