مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:312018-12-12بين الملل

توان غنی ‏سازی ایران باید توقف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا، کریستوفر اشلی فورد دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور منع اشاعه و امنیت بین الملل با حضور در کنفرانس رژیم منع اشاعه هسته ای - به سوی کنفرانس 2020 بازنگری معاهده منع گسترش ، - دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور منع اشاعه مدعی است باید با اعمال فشار، ایران را به مذاکراتی واداشت که قابلیت غنی‏ سازی را از این کشور بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا، کریستوفر اشلی فورد دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور منع اشاعه و امنیت بین الملل با حضور در کنفرانس رژیم منع اشاعه هسته ای - به سوی کنفرانس 2020 بازنگری معاهده منع گسترش ، گفت: از آنجا که نشانه ای مبنی بر تغییر مسیر هسته ای ایران وجود ندارد، آمریکا به دنبال توافق جدیدی با این کشور است.

وی همچنین در این کنفرانس که در موسسه دولتی ویلتون پارک انگلیس برگزار شد، ادعا کرد: حتی غنی سازی محدود که طبق برجام، ایران مجاز به انجام آن است، از روش های غیرقانونی به دست آمده است.

فورد ادامه داد: اگرچه برجام به آنچه که ایران به طور غیرقانونی به دست آورد، مشروعیت بخشید؛ پاسخ صحیح به این پرسش که آینده ایران چه خواهد شد این است که آن ها نباید از قابلیت حفظ هیچ یک از این توانمندی ها برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان غنی ‏سازی ایران باید توقف شود

توان غنی ‏سازی ایران باید توقف شود