مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:212018-12-12اقتصادي

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت های شغلی صنایع


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رتبه نخست این استان در ایجاد فرصت های شغلی صنایع خبر داد و گفت: اشتغال بیش از 29 هزار نفر در صنایع استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری، یک هزار و 96 فقره جواز صنعتی در استان سمنان صادر شده که در مقایسه با کل کشور رتبه نخست را داراست.

وی تصریح کرد: در این مدت برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند، سرمایه گذاری بالغ بر 90 هزار میلیارد ریال با اشتغال 29 هزار و 864 نفر پیش بینی شده که ازنظر اشتغال نیز  استان سمنان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به جایگاه مطلوب این استان در کشور در بخش صدور مجوز صنعتی بیان کرد: در هشت ماه سال جاری در کل کشور حدود 13 هزار و 400 مجوز صنعتی با پیش بینی اشتغال 310 هزار و 860 نفر صادر شده است.

اسودی خاطرنشان کرد: در استان سمنان بیش از دو هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که درصد استان نسبت به کل کشور ازنظر تعداد حدود سه درصد و ازنظر اشتغال 2.

2 درصد است.

انتهای پیام/و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت های شغلی صنایع

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت های شغلی صنایع