مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:162018-12-12بين الملل

تبعه کانادایی دستگیر شده در چین به نقض قانون متهم شد


وزارت خارجه چین اعلام کرد، تبعه کانادایی که در پکن دستگیر شده است، احتمالا قوانین مربوط به سازمان های غیر دولتی خارجی در چین را نقض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چین اعلام کرد که تبعه کانادایی که در این کشور دستگیر شده، احتمالا قوانین مربوط به سازمان های غیردولتی خارجی را نقض کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، لو کانگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه اعلام کرد: اگر مایکل کاوریگ کارمند گروه بین المللی بحران  (ICG)  اقداماتی را برای این گروه در چین انجام داده است بدون اینکه آنها را ثبت کرده باشد، در این صورت قانون مربوط به شرکت های خارجی غیر دولتی در چین را نقض کرده است.

گروه بین المللی بحران هم امروز اعلام کرد که خواستار دسترسی کنسولی به کاوریگ شده اما هیچ اطلاعاتی از چینی ها دریافت نکرده است.

این گروه در بیانیه ای که برای خبرگزاری رویترز فرستاده است، تایید کرد که نیروهای امنیتی چین دوشنبه شب، کاوریگ را در پکن دستگیر کرده اند.

بامداد پنجشنبه (15 آذرماه) اعلام شد که کانادا بنا به درخواست مقام های آمریکایی منگ وان ژو   یکی از مدیران ارشد شرکت فناوری هوآوِی که متهم به نقض تحریم ها علیه ایران است را دستگیر کرده و قصد دارد وی را به آمریکا مسترد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعه کانادایی دستگیر شده در چین به نقض قانون متهم شد

تبعه کانادایی دستگیر شده در چین به نقض قانون متهم شد