مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 10:362018-12-12دانش

سند آمایش آموزشی اقدام مناسبی برای توسعه زیست بوم های نوآوری و فناوری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی رییس انجمن مدیرین فناوری و نوآوری در کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری عنوان این دوره از کنفرانس را تحولات فناورانه، - رییس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری با اشاره به چهار چالش اصلی عدم توسعه زیست بوم ها در کشور، گفت: سند آمایش آموزشی اقدام مناسبی برای توسعه منطقه ای زیست بوم های نوآوری و فناوری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی رییس انجمن مدیرین فناوری و نوآوری در کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری عنوان این دوره از کنفرانس را تحولات فناورانه، زیست بوم نوآورانه و مدل های کسب و کار عنوان کرد و ادامه داد: زیست بوم های فناورانه برای ادامه حیات نیاز به نهاد های هماهنگ کننده دارند.

منطقی با اشاره به وجود سه نوع زیست بوم فناورانه، یادآور شد: کسب و کار ، نوآوری و پلتفرمی از انواع کسب وکار ها محسوب می شود و در ایران برای فعال شدن این زیست بوم ها چهار چالش وجود دارد.

وی، توجه عمده روی زیست بوم های کسب و کار های خدماتی، عدم تجربه کافی سیستم های حاکمیتی برای شکل گیری زیست بوم ها، عدم موفقیت برای ارتقای هماهنگی ها میان فعالان این عرصه و تامین مالی و سرمایه را از جمله چالش های ایران در توسعه زیست بوم ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش آموزشی اقدام مناسبی برای توسعه زیست بوم های نوآوری و فناوری می شود

سند آمایش آموزشی اقدام مناسبی برای توسعه زیست بوم های نوآوری و فناوری می شود