مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 10:302018-12-12سياسي

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران امضا شد


تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران، بین اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) روز سه شنبه 20 آذرماه 97 به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران، بین اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) روز سه شنبه 20 آذرماه 97 به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی امضای این تفاهم نامه، آموزش و توانمندسازی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان متناسب با نیاز بازار کار و پس از معرفی ایثارگران از سوی بنیاد به مرکز آموزش امام خمینی (ره) در دستور کار قرار می گیرد.

آموزش، توانمندسازی و مشاوره شغلی ایثارگران در راستای مهارت آموزی و کارآفرینی با استفاده از ظرفیت های سه طرف تفاهم نامه و دستیابی به اشتغال پایدار از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست سه جانبه با اشاره به ماده 31 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، گفت: در قانون مشوق هایی برای کارفرمایان به ویژه بخش خصوصی که نسبت به جذب و به کارگیری ایثارگران اقدام کنند، در نظر گرفته شده است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران امضا شد

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران امضا شد