مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:172018-12-12سياسي

هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!


در طی تمام سال های گذشته کشور آلمان یکی از اصلی ترین کشورهای دنیا بوده که در آن، دانشجویان بین المللی می توانند تحصیل رایگان داشته باشند، اما اخیرا زمزمه هایی مبنی بر تغییر قوانین آموزشی کشور آلمان به گوش رسیده که بر اساس آن ها تحصیل در این کشور دچار .

- مساله تامین کمبود بودجه ای که در سایر ایالت ­های آلمان وجود دارد باعث شده که سایر دانشگاه­ ها نیز دچار چنین تغییراتی بشوند.

این مساله در حالی است که وزارت آموزش و تحقیقات آلمان قصد جلوگیری از این اتفاق را دارد، چرا که مهم ­ترین عامل پیشرفت تحقیقات و علم در دانشگاه ­های این کشور، رایگان بودن تحصیل در این کشور است.

نکته مهم این است که برخی از دانشجویان از پرداخت هزینه تحصیل حتی در ایالت ­های یاد شده معاف هستند، و شرایط تحصیل رایگان در ایالت ­های یاد شده به شرح زیر است: دانشجویان بین­ المللی که تحصیلات عالی خود را در آلمان گذرانده ­اند.

دانشجویان بین ­المللی عضو کشورهای اراسموس دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپایی که دارای اقامت دائم اروپا هستند پناهندگان دارای اقامت موسسه دانش­ گستر کوه نور با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس دانش و تجربه­ بیش از 10 سال می­ تواند در زمینه انتخاب یک کشور مناسب برای تحصیل دانشجویان را راهنمایی کند، چرا که این موضوع با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!

هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!