مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:172018-12-12دانش

شتاب توسعه علمی کشور نیازمند ثبات مدیریت کلان آموزش عالی است


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه شتاب توسعه علمی کشور نیازمند ثبات مدیریت کلان آموزش عالی است، گفت: باید به وزیر علوم برای برداشتن گام های مؤثر در حوزه آموزش عالی فرصت داد چرا که تغییر مدیریت کلان آموزش عالی باعث کندی توسعه علمی کشور خواهد شد.

- دکتر علی نجفی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تلاش برای پیش برد امور وزارت حساس و پرکار علوم، تحقیقات و فناوری و رسیدگی و سامان بخشیدن به امور دانشگاه ها که الحق از مجموعه های مدیریتی پیچیده هستند، کاری بزرگ و مسئولیتی سنگین است.

وی افزود: اهدافی که در قانون برنامه ششم و سند چشم انداز برای وزارت علوم ترسیم شده، محقق شده و این وزارتخانه با راهبری دکتر غلامی که انصافاً مدیری صادق، آشنا به فضای علمی، با سابقه کاری درخشان و دارای روحیه بالا و انگیزه مناسب در خدمت به جامعه دانشگاهی کشور است، در حال طی کردن مسیر و رسیدن به نقطه مطلوب است.

نجفی نژاد تأکید کرد: بهبود وضعیت مالی دانشگاه ها، افزایش کیفیت نظام آموزش عالی و پویایی دانشگاه ها در عین آرامش نسبی حاکم بر آنها از جمله دستاوردهایی است که در دوران فعلی بدست آمده است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن همه جوانب و در شرایط خاص دانشگاه ها اعتقاد دارم که همه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب توسعه علمی کشور نیازمند ثبات مدیریت کلان آموزش عالی است

شتاب توسعه علمی کشور نیازمند ثبات مدیریت کلان آموزش عالی است