مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 02:302018-12-11اقتصادي

ابهام در ممنوعیت های جدید ساخت و ساز بر گسل های پایتخت


رییس کمیته معماری شورای شهر تهران از وجود ابهاماتی در دستورالعمل معاونت شهرسازی در مورد ممنوعیت ساخت و ساز در پهنه های گسلی خبرداد.

- علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارسال نامه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به مناطق 22 گانه درباره ممنوعیت صدور هر گونه مجوز ساخت و ساز مدارس، مراکز آموزشی، جایگاه های سوخت در پهنه های گسلی اصلی، اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال در خصوص ساختمان های با اهمیت بسیار زیاد واقع در پهنه های گسلی اصلی، نامه ای از سوی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد.

وی در توضیح ساختمان های با اهمیت بسیار زیاد گفت: براساس آیین نامه 2800 که آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله است، ساختمان های ضروری همانند بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی و ساختمان های خطرزا ( کارخانه های شیمیایی) در زمره این ساختمان ها قرار می گیرند و همین طور مدارس و جایگاه های سوخت به عنوان ساختمان های با اهمیت زیاد مورد توجه قرار می گیرند.

رییس کمیته معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در این دستورالعمل مراکز آموزشی، پرورشی و جایگاه های سوخت مورد توجه ویژه قرار گرفته و به گروه ساختمان های با اهمیت بسیار زیاد وارد شده است، اضافه کرد: علاوه بر این مدارس، مراکز آموزشی و پرورشی دارای مجوز همچون مهدک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در ممنوعیت های جدید ساخت و ساز بر گسل های پایتخت

ابهام در ممنوعیت های جدید ساخت و ساز بر گسل های پایتخت