مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 02:012018-12-11سياسي

حصربازی آقای مشاور پاسخ بی کفایتی اقتصادی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسام الدین آشنا در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: شک نکنید که شرایط آقای موسوی از نظر حصر بسیار تغییر کرده است؛ - مشاور رییس جمهور می گوید تنها یک پوسته برای رفع حصر باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسام الدین آشنا در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: شک نکنید که شرایط آقای موسوی از نظر حصر بسیار تغییر کرده است؛ حصر برداشته نشده، اما از نظر من شاید تا برداشته شدن حصر یک پوسته مانده است.

آنچه باید توسط دولت و رییس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، افتاده است و آنچه که مانده، تنها یک پوسته است که امیدواریم به دعای شما و به همت آنها که حاضر شدند در این زمینه هزینه دهند، این اتفاق بیفتد.

این اظهارات درحالی است که اولا طیف مدعی اعتدال با سران ورشکسته فتنه، صرفا بازی می کند؛ همچنان که افراطیون مدعی اصلاحات نیز با پیش کشیدن هرچند وقت یک بار نام برخی سران فتنه یا حصر آنها، سرگرم بازی مشابهی هستند.

در واقع هر وقت قافیه کارآمدی و پاسخگویی دولت ائتلافی در زمینه معیشت مردم و وعده های اقتصادی تنگ می آید، موضوع حصر سران فتنه را پیش می کشند تا مثلا مسئله افکار عمومی را عوض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصربازی آقای مشاور پاسخ بی کفایتی اقتصادی نیست

حصربازی آقای مشاور پاسخ بی کفایتی اقتصادی نیست