مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 00:302018-12-11ورزشي

تاماش آیان در دو راهی لاس وگاس - اهواز!


چهارمین دوره جام فجر وزنه برداری با فاصله چهار روز نسبت به نشست هیات اجرایی فدراسیون جهانی آغاز می شود و همین مسئله ممکن است باعث شود شاهد حضور مسئولان مهم IWF در ایران نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین دوره جام فجر وزنه برداری برای وزنه برداری ایران رویداد مهمی است چراکه در شرایطی که باید برای رفتن به المپیک در شش گزینشی المپیک شرکت کنند، می توانند در کشور خود یکی از این مسابقات گزینشی المپیک 2020 را پشت سر بگذارند.

برگزاری چنین مسابقاتی می تواند پای مسئولان مهم فدراسیون جهانی(IWF) را به ایران باز کند و فرصتی برای گفتگو و بهبود روابط و حتی گرفتن امتیازاتی باشد اما تاریخ برگزاری جام فجر باعث ایجاد نگرانی هایی شده تا شرایط حضور مسئولان مهم فدراسیون جهانی در ایران فراهم نشود.

تاریخ چهارمین دوره جام فجر ایران ابتدا در اواخر بهمن بود که بعدا جابجا شد و قرار است 10 تا 14 اسفند در اهواز برگزار می شود اما به نظر می رسد مسئولان فدراسیون تاریخ چندان مناسبی را انتخاب نکرده اند.

دقیقا در تاریخ 14 و 15 اسفند در آن سر دنیا، لاس وگاس آمریکا نشست هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برگزار می شود و 16 اسفند نیز کنگره فدراسیون جهانی است.

بنابراین شاید حضور نفراتی مهم و تاثیر گذار در دنیای وزنه برداری چون تاماش آیان و محمد جلود رییس و دبیرکل فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاماش آیان در دو راهی لاس وگاس - اهواز!

تاماش آیان در دو راهی لاس وگاس - اهواز!