مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 22:312018-12-11حوادث

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان های کرمان و سیستان و بلوچستان، - فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام دو باند مسلح قاچاق مواد مخدر با همکاری پلیس سه استان خبر داد و گفت: در این دو عملیات، بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان های کرمان و سیستان و بلوچستان، یک تن و 150 کیلوگرم تریاک از دو باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.

وی اظهار داشت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با استان کرمان، 435 کیلو و 500 گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان، 714 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با تحقیق و اقدام های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از فعالیت دو باند مسلح در خصوص قاچاق محموله های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری های گسترده مأموران پلیس، اعضای این دو باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی