مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:162018-12-11ورزشي

فوتبال بدون هواداران هیچ معنی ندارد/ یک امتیاز گرفتن از ذوب آهن کافی است


باید به هواداران احترام گذاشت چرا که فوتبال بدون هواداران هیچ معنی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی رضا مرزبان ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن با اشاره به پیاده روی پس از قهرمانی سپاهان افزود: این کار من به نشان اعتراض فوت دو تن از هواداران سپاهان بود که در راه فولاد شهر جان باختند؛ ابتدا برای این راهپیمایی 1000 نفر بودیم اما پس از آن تنها 8 نفر به اصفهان آمدیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: باید به هواداران احترام گذاشت چرا که فوتبال بدون هواداران هیچ معنی ندارد، باید زیرساخت های فوتبال ایران تعمیر شود.

وی یادآور شد: ذوب آهن یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است، مدیریت این تیم سعید آذری و اکنون علی رضا منصوریان می توانند از این بحران پیش رو عبور کنند که یقیناً کیفیت این تیم به همراه هواداران زیاد است.

مرزبان با بیان این که ما فوتبال نوین را در دستور کار قرار دادیم، اضافه کرد: این بازی برای ما فوق العاده سخت است این تیم برای احیای شرایط خودش وارد میدان خواهد شد؛ اگر ما با یک امتیاز اصفهان را ترک کنیم قطعاً خوشحال خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در رابطه با مصدومان و محرومان بازی فردا عنوان کرد: ما بدون مصدوم و یا محروم به مصاف ذوب آهن می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال بدون هواداران هیچ معنی ندارد/ یک امتیاز گرفتن از ذوب آهن کافی است

فوتبال بدون هواداران هیچ معنی ندارد/ یک امتیاز گرفتن از ذوب آهن کافی است