مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:102018-12-11اقتصادي

با ویژگی های دیوار و سقف کاذب کناف بیشتر آشنا شوید


شرکت آباد بوم کناف ایران به عنوان نمایندگی رسمی فروش و ارائه محصولات کناف آلمان، انواع دیوار جداکننده و پوششی و همچنین سقف کاذب یکپارچه و مشبک کناف و AMF را در ایران ارائه می کند.

- شرکت آباد بوم "کناف ایران" به عنوان نمایندگی رسمی فروش و ارائه محصولات کناف آلمان، انواع دیوار جداکننده و پوششی و همچنین سقف کاذب یکپارچه و مشبک کناف و AMF را در ایران ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت آباد بوم، محصولات تولید شده توسط برند کناف KNAUF چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ دیوارهای جداکننده (پارتیشن) دیوارهای جداکننده کناف ایران (پارتیشن) از نوع دیوارهای غیرباربر می باشند.

در تقسیم بندی فضاهای داخلی ساختمان و نیز ایجاد دیوار به صورت مقاوم در برابر حریق (با پانل های FM و ساختار ویژه) و یا دیوارهای مقاوم در برابر رطوبت با پانل هایMR) ) مورد استفاده قرار می گیرد.

این دیوارها دارای قاب فلزی سرد نورد شده و لایه پانل های گچی برای روکش بوده که قابلیت استفاده از عایق های صوتی و حرارتی داخل دیوار وجود دارد.

درزهای پانل ها در آن با بتونه درزگیری کناف پوشش داده شده و هر نوع پوشش نهایی دیوارهای سنتی (از جمله رنگ آمیزی، کاغذ دیواری، کاشی) روی آن اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ویژگی های دیوار و سقف کاذب کناف بیشتر آشنا شوید

با ویژگی های دیوار و سقف کاذب کناف بیشتر آشنا شوید