مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 15:552018-12-11اقتصادي

قیمت موز با دلار بالا و پایین می رود


رییس اتحادیه میوه فروشان استان البرز گفت: مشکلی در تأمین میوه شب یلدا نداریم و میوه به اندازه کافی وجود دارد.

- محمدرضا فلاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص تأمین انواع میوه با توجه به نزدیک بودن شب یلدا گفت: از این بابت مشکلی نداریم واگر در محصولی کمبود یا گرانی باشد فقط به دو دلیل است؛ یکی صادرات محصول و دوم سرمازدگی فروردین ماه که باعث آسیب به این اقلام شده است.

وی در خصوص قیمت میوه اظهار کرد: اعلام قیمت برای میوه روزانه است و ما نمی توانیم برای روزهای آینده نرخ مشخص کنیم؛ البته این به معنی آن نیست که این اقلام در روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

فلاح با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای هندوانه گفت: در بازار دو نوع هندوانه وجود دارد که یا انباری است و به قیمت هر کیلو 1500 تا 2000 تومان فروش می رود و یا کشت نو میناب هستند که به قیمت هر کیلو 3500 تا 4000 تومان عرضه می شود؛ البته ممکن است برخی با احتساب سود 30 درصدی خود به قیمت هر کیلو 5000 تومان عرضه کنند.

وی به بازار فروش انار هم اشاره و اعلام کرد: به جز انار دماوند که گرانترین نوع انار در بازار است و با قیمت هر کیلو 11 هزار تومان عرضه می شود، بقیه انارها که محصول ساوه، یزد و شیراز هستند به طور متوسط با قیمت کیلویی 5000 تومان آماده عرضه به شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت موز با دلار بالا و پایین می رود

قیمت موز با دلار بالا و پایین می رود