مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 15:202018-12-11سياسي

تجری: چند سال است از ترس تحصن چند کارگرنما، اصلاح قانون کار انجام نمی شود


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قانون کار و تامین اجتماعی را مانعی برای ایجاد اشتغال جدید در کشور دانست و گفت: چند سال است از ترس اینکه چند کارگرنما تحصن نکنند، - تجری: چند سال است از ترس تحصن چند کارگرنما، اصلاح "قانون کار" انجام نمی شود عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قانون کار و تامین اجتماعی را مانعی برای ایجاد اشتغال جدید در کشور دانست و گفت: چند سال است از ترس اینکه چند کارگرنما تحصن نکنند، قانون کار اصلاح نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد تجری در گردهمایی اصناف و کارآفرینان کرمانشاه با مدیران کمیته امداد استان که امروز (20 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه در گذشته در هر مغازه ای کارگری کار می کرد که هم امرار معاش داشت و هم کار یاد می گرفت، افزود: امروز شرایط به گونه ای شده که بازاری جرات نمی کند حتی فرزندش را هم به مغازه اش ببرد.

وی ادامه داد: دلیل این امر قوانین سختگیرانه کار و تامین اجتماعی است که به ظاهر از کارگران حمایت دارد، اما به بهانه تداوم اشتغال عده ای، جلوی اشتغال آینده کشور را گرفته است.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با بیان اینکه در زمان مجلس هشتم صحبت هایی درباره اصلاح قانون کار وجود داشت، افزود: اکنون چند سال است به دلیل ترس از اینکه مبادا چند کارگرنما تحصن کنند، این قانون اصلاح نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجری: چند سال است از ترس تحصن چند کارگرنما، اصلاح قانون کار انجام نمی شود

تجری: چند سال است از ترس تحصن چند کارگرنما، اصلاح قانون کار انجام نمی شود