مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 15:162018-12-11بين الملل

دانشجویان هم در اعتراض به طرح ماکرون به خیابان آمدند


دانشجویان و دانش آموزان در اعتراض به طرح دولت فرانسه مبنی بر افزایش هزینه ثبت نام افراد غیر اروپایی تظاهراتی را در پاریس آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دانش آموزان و دانشجویان در پاریس، امروز سه شنبه  از ساعتی پیش  به خیابان ها  آمده اند تا به طرح دولت این کشور مبنی بر افزایش هزینه های ثبت نام برای افرادی که اروپایی نیستند، اعتراض کنند.

  امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه شب گذشته در سخنانی با درست دانستن خشم مردم فرانسه از بسیاری جهات، گفت:  ما همه با هم می توانیم راه برون رفت از این شرایط را بیابیم .

وی به وجود بسیاری از مشکلات در فرانسه اعتراف کرده و توضیح داد که در یک سال و نیم گذشته به خوبی به این مشکلات پرداخته نشده و شخص او نیز در این مساله مسئولیت دارد.

رییس جمهور فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی در فرانسه، تاکید کرد: از دولت و پارلمان می خواهم هر چه می توانند برای بهبود وضعیت زندگی مردم به عمل آورند.

ماکرون ضمن اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند، گفت با اقدامات قاطع شامل کاهش مالیات به مبارزه با آن می روند.

اعتراضات مردمی در فرانسه تحت عنوان جلیقه زردها که از چهار هفته پیش شروع شده، با وجود عقب نشینی رییس جمهور این کشور از گران کردن بنزین و تعلیق طرح گرانی بنزین، کمابیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان هم در اعتراض به طرح ماکرون به خیابان آمدند

دانشجویان هم در اعتراض به طرح ماکرون به خیابان آمدند