مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 15:012018-12-11اقتصادي

کارآفرینی که شیرینی عسل را جایگزین تلخی زندگی کرد


مددجوی کمیته امداد که با کارآفرینی و تولید عسل علاوه بر خود برای دو نفر از اقشار آسیب پذیر به صورت مستقیم و برای 20 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و نقش مهمی در تأمین عسل استان اردبیل ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سال 1390بود که پیری و بیماری قلبی توان را از سرپرست خانواده گرفت تا دیگر نتواند جوابگوی هزینه های زندگی باشد.

پدر قبل از بیماری با بنایی و کارگری ساختمان در شهرها و استان های همجوار استان اردبیل چرخ های زندگی را می چرخاند، اما دیگر توان گذشته را نداشت تا بتواند با کار سخت بنایی هزینه های خانواده را تامین کند.

فرزند بزرگ خانواده برای امرار معاش خانواده تحصیل خود را رها کرد تا بتواند درآمدی داشته و خانواده را با آن اداره کند.

اما سال 1392 بود که کمیته امداد با شناسایی این خانواده ساکن شهر هیر از توابع شهرستان اردبیل با حمایت خیرین هزینه های عمل قلب سرپرست خانواده را تامین کرد تا سلامت دوباره به او بازگردد.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: راهبرد اساسی کمیته امداد استان اردبیل خوداتکایی خانوار تحت حمایت از لحاظ اقتصادی و فکری و فرهنگی است که در این زمینه موفقیت های بسیاری را به دست آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که شیرینی عسل را جایگزین تلخی زندگی کرد

کارآفرینی که شیرینی عسل را جایگزین تلخی زندگی کرد