مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:552018-12-11بين الملل

انتشار اعلامیه های عبری در کرانه باختری برای ترور عباس


فلسطینی ها امروز (سه شنبه) با اعلامیه هایی به زبان عبری بر روی دیوار ایست های نظامی اسراییلی در کرانه باختری غافلگیر شدند که بر روی آنها تصویر محمود عباس، - فلسطینی ها امروز (سه شنبه) با اعلامیه هایی به زبان عبری بر روی دیوار ایست های نظامی اسراییلی در کرانه باختری غافلگیر شدند که بر روی آنها تصویر محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و دعوت به ترور او دیده می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر روی این اعلامیه ها نوشته شده بود، حامیان مالی ترور باید کشته شوند، زیرا حامی مالی قتل خودش قاتل است .

این برچسب های عبری همزمان با انتشار گزارشی از شبکه 10 تلویزیون اسراییل منتشر شدند، در این برچسب ها نوشته شده، عباس به خشونت تحریک می کنند و او مسئول جنبش فتحی است که عملیات علیه اسراییلی ها را درست می داند.

شاهدان عینی گزارش دادند، این برچسب ها را روی دیوار حواره واقع در جنوب شهر نابلس مشاهده کردند.

صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تل آویو را مسئول کامل پیامدهای این فراخوان تحریک آمیز و علنی برای ترور محمود عباس دانست و تاکید کرد: این فراخوان ها همزمان با طرحی مطالعه و بررسی شده و مستمر برای تحریک علیه فلسطینی ها و حقوق ملی و مشروع آنها در میان موارد رو به افزایش نقض حقوق فلسطینی ها و حملات مستمر علیه سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اعلامیه های عبری در کرانه باختری برای ترور عباس

انتشار اعلامیه های عبری در کرانه باختری برای ترور عباس