مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-11فرهنگي

آغاز جشنواره «جوان سوره» با یادی از زرویی نصرآباد


رییس حوزه هنری در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» با یادی از مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد گفت: صمیمیت در برخورد اجتماعی و تسلط بر ادبیات دو ویژگی برجسته ای بود که زرویی نصرآباد را میان مخاطبانش محبوب می کرد.

- رییس حوزه هنری در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با یادی از مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد گفت: صمیمیت در برخورد اجتماعی و تسلط بر ادبیات دو ویژگی برجسته ای بود که زرویی نصرآباد را میان مخاطبانش محبوب می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره ظهر امروز (سه شنبه 20 آذر) در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان آغاز به کار کرد.

سعید بیابانکی -شاعر و طنزپرداز- که اجرای این مراسم را برعهده داشت، گفت: جشنواره شعر و داستان جوان سوره در شهرهای مختلفی برگزار شده تا امروز در شانزدهمین دوره به گیلان سرسبز رسیده است.

این استان ثابت کرده که در حوزه شعر و داستان برجسته است و در روزنامه خوانی و کتابخوانی از بقیه پیشی گرفته است.

او ضمن تسلیت برای درگذشت زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد افزود: زرویی نصرآباد از شاعرانی است که حق بزرگی به گردن این جشنواره دارد و جایش میان ما خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره «جوان سوره» با یادی از زرویی نصرآباد

آغاز جشنواره «جوان سوره» با یادی از زرویی نصرآباد