مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 13:102018-12-11فرهنگي

تاملی بر لیست هیات انتخاب فیلم فجر / «نظارت غالب»


اعضای هیات انتخاب سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر در حالی معرفی شد که به نظر می رسد همچنان رویکرد نظارتی بر وجه هنری غالب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر، احمد امینی، محمدعلی حسین نژاد، حسن خجسته، شاهرخ دولکو، بهروز شعیبی، حسین کرمی و رضا مقصودی را به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی کرده است که با احتساب این دوره و نیز دوره قبل جشنواره، حسین کرمی ، مدیر باسابقه تلویزیون را می توان به تنهایی رکوردار حضور در هیات های انتخاب جشنواره فجر دانست! این در حالی است که در سال های اخیر حضور چند نفر از شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی در هیات انتخاب، گزینش فیلم ها را با نگاه نظارتی و ممیزی هم همراه کرده و در بین چهار نفر دیگر از هیات هفت نفره هم چندان چهره های سرشناسی از سینما یا دعوت نشدند یا با توجه به حاشیه هایی که پروسه انتخاب فیلم برای جشنواره فجر دارد حاضر به پذیرش این مسئولیت نشدند.

به این ترتیب امسال احمد امینی، کارگردان فیلم های چتری رای دو نفر ، این زن حرف نمی زند و خداحافظی که آخرین ساخته اش سریال ماه و پلنگ برای تلویزیون بوده است، بهروز شعیبی کارگردان سینما و تلویزیون که سال قبل فیلم دارکوب را در جشنواره فجر داشت، رضا مقصودی فیلمنامه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاملی بر لیست هیات انتخاب فیلم فجر / «نظارت غالب»

تاملی بر لیست هیات انتخاب فیلم فجر / «نظارت غالب»