مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:462018-12-11اقتصادي

مجری طرح هوشمندسازی برق: فاز اول طرح سهام طولانی شد


مجری طرح هوشمندسازی برق با اشاره به اینکه نبود اعتبارات باعث شده طرح سهام که با هدف مدیریت بار و کاهش مصرف برق بوده، گفت: از یک میلیون کنتور هوشمند برقی که قرار بود جایگزین کنتور قدیمی برق شود 300 هزار کنتور برق تعویض شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هادی مدقق امروز در سمینار تخصصی راهکارهای هوشمندسازی در مصرف انرژی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح سهام از سال 89 با اخذ مجوز از شورای اقتصاد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان طرح ملی تعریف شد، گفت: این طرح در ابتدا برای 20 میلیون مشترک مباحث اولیه آن صورت گرفت تا کنتورهای برق آنها هوشمند شود، اما با محدودیت منابع شورای اقصتاد و سازمان مدیریت اعلام کردند که این طرح در فاز نخست با تعویض یک میلیون کنتور و هوشمند شدن آنها کار آغاز شود.

  وی با بیان اینکه نگرانی از نبود زیرساخت ها و بحث بومی شدن و عدم تجربه باعث شد تا در فاز نخست تعویض یک میلیون کنتور مطرح شود، گفت: به هر حال قرار بود این طرح در سال 93 به پایان برسد و این یک میلیون کنتور تعویض شود، اما به دلیل محدودیت منابع مالی باعث شده است تا در حال حاضر تنها 300 هزار کنتور هوشمند نصب شود.

به گفته وی از این 300 هزار کنتور هوشمند 20 هزار مشترک خانگی و تجاری، 60 هزار مشترک بخش کشاورزی و مابقی مربوط به مشترکان دیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری طرح هوشمندسازی برق: فاز اول طرح سهام طولانی شد

مجری طرح هوشمندسازی برق: فاز اول طرح سهام طولانی شد