مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:452018-12-11بين الملل

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق: ایران اولین حامی عراق در جنگ با داعش بود


فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در سالگرد شکست داعش اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که با سرعت و بدون دریافت هیچ چیزی از عراق حمایت تسلیحاتی و تجهیزاتی کرد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق: ایران اولین حامی عراق در جنگ با داعش بود فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در سالگرد شکست داعش اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که با سرعت و بدون دریافت هیچ چیزی از عراق حمایت تسلیحاتی و تجهیزاتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتشبد حامد المالکی، فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در اولین سالگرد پیروزی عراق بر داعش در گفتگو با شبکه الایام گفت که جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که در جنگ با داعش به کمک عراق آمد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون عوض و با سرعت برای ما تسلیحات و تجهیزات می فرستاد بطوری که اگر امروز درخواست می دادیم فردا به دست ما می رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق همچنین به این مساله اشاره کرد که مستشاران خارجی از جمله روس ها، آمریکایی ها، فرانسوی ها و بلژیکی ها زمانی که احساس کردند بغداد سقوط خواهد کرد عراق را ترک کردند و به کشورهایشان باز گشتند.

حامد المالکی در رابطه با تاثیر فتوای مرجعیت عالی قدر شیعه بر شکست داعش گفت: فتوای مرجعیت تمام معادلات را تغییر داد و باعث شد که مبارزان به میدان ها برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق: ایران اولین حامی عراق در جنگ با داعش بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق: ایران اولین حامی عراق در جنگ با داعش بود