مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:102018-12-11فرهنگي

هفته فیلم کن در آرژانتین آغاز شد


هفته فیلم کن که با نمایش شش فیلم از برترین آثار دوره اخیر این رویداد سینمایی همراه خواهد بود، در شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ 10 تا 16 دسامبر (19 تا 25 آذر) با همکاری جشنواره فیلم کن و Ventana Sur به عنوان بازار سینمایی پیشتاز در آمریکای جنوبی برگزار می شود و میزبان نمایش پنج فیلم از بخش های اصلی جشنواره کن 2018 و یک فیلم از بخش دوهفته کارگردانان کن خواهد بود.

فیلم دزدان فروشگاه برنده نخل طلای کن به کارگردانی هیروکازو کورییدا یکی از فیلم هایی است که در هفته فیلم کن در بوینوس آیرس به روی پرده می رود.

این فیلم که در جوایز اسکار 2019 نماینده ژاپن در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی نیز انتخاب شده است، درباره خانواده ای است که به اعمال بزهکارانه خُرد می پردازند و به موضوع فقر در ژاپن اشاره دارد.

فیلم لبنانی کفرناحوم ساخته نادین لبکی برنده جایزه هیات داوران کن، داگمن ساخته متئو گارونه نماینده سینمای ایتالیا در اسکار 2019 و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد کن، مرز برنده جایزه بهترین فیلم بخش نوعی نگاه کن به کارگردانی علی عباسی کارگردان ایرانی-سوئدی و اوج از گاپسر نوئه کارگردان دانمارکی حاضر در بخش دو هفته کارگردانان کن 2018، فیلم های دیگری هستند که در هفته فیلم کن در آرژانتین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فیلم کن در آرژانتین آغاز شد

هفته فیلم کن در آرژانتین آغاز شد