مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:012018-12-11اجتماعي

مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد پذیرش 1107 فرد در معرض آسیب طی شش ماه گذشته


در شش ماهه ابتدایی امسال 1107 نفر توسط اورژانس اجتماعی در پایتخت پذیرش شده اند و 106 هزار مورد تماس با خط اورژانس برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، داریوش بیات نژاد در آیین افتتاح مرکز تلفن اورژانس اجتماعی گفت: به دنبال این هستیم تا بهترین شرایط را با بالاترین تکنولوژی به کار بگیریم و از فازمحوری به جامعه محوری و خانواده محوری برویم تا تسهیل گری و گستره خدمات را داشته باشیم.

  وی ادامه داد: خدمات اجتماعی باید پویا باشد چرا که رضایتمندی همه مردم از اهدافمان است این در حالی است که می دانیم گستره آسیب ها در سالهای اخیر به دغدغه ای در میان سطوح جامعه و مسئولین تبدیل شده است به همین دلیل گسترش خدمات اورژانس اجتماعی جزو رویه کاری ماست.

  مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: 18 مرکز اورژانس اجتماعی در استان تهران فعال است و ما با وجود مشکلات مالی و نیروی انسانی ریسک کرده ایم و وارد عمل شده ایم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

  بیات نژاد گفت: ساماندهی و پیشگیری از آسیب ها از برنامه های جدی بهزیستی است تا به لحاظ روحی، اجتماعی و مالی افراد در معرض آسیب را به سرانجام خوبی برساند و لازم است در این میان دغدغه شغلی مددکاران ما و کادر فعال در اورژانس اجتماعی نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد پذیرش 1107 فرد در معرض آسیب طی شش ماه گذشته

مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد پذیرش 1107 فرد در معرض آسیب طی شش ماه گذشته