مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:552018-12-11بين الملل

لغو هزینه ویزا میان کردستان و سلیمانیه عراق برای هیات های فرهنگی و ورزشی


فرماندار سلیمانیه عراق اعلام کرد که سفر میان کردستان و سلیمانیه برای هیات های فرهنگی و ورزشی بدون پرداخت ویزا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفال ابوبکر، فرماندار سلیمانیه عراق در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این استان و استاندار کردستان برای لغو هزینه ویزا میان این دو استان ایرانی و عراقی به توافق رسیده است.

وی افزود: به سرکنسول ایران در سلیمانیه پیشنهاد داده ایم تا پرداخت هزینه ویزا برای هیات های ورزشی و فرهنگی در دو استان برداشته شود و این پیشنهاد پذیرفته و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شده است .

فرماندار سلیمانیه اعلام کرد، که این طرح از اکنون اجرایی خواهد شد و تمام سفرها میان این دو استان برای هیات های ورزشی و فرهنگی بدون پرداخت هزینه ویزا خواهد بود .

براساس این گزارش، فرماندار سنندج، برخی نمایندگان سقز، بانه و مریوان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان دیگر دیروز(دوشنبه) در سفری دو روزه به استان سلیمانیه عراق رفتند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان کە در راس هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی و مسئولان مختلف از دستگاههای اجرایی بە اقلیم کردستان و استان سلیمانیە عراق سفر کردە است موضوعات مختلفی را در نشست با هیات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو هزینه ویزا میان کردستان و سلیمانیه عراق برای هیات های فرهنگی و ورزشی

لغو هزینه ویزا میان کردستان و سلیمانیه عراق برای هیات های فرهنگی و ورزشی