مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:512018-12-11سياسي

عده ای نمایندگان را وادار به امضاء طرح ها می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، قسمت پنجاه و پنج برنامه بدون توقف با حضور مسعود پزشکیان نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به عنوان کارشناس، - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، قسمت پنجاه و پنج برنامه بدون توقف با حضور مسعود پزشکیان نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به عنوان کارشناس، دیشب از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت و پزشکیان در این برنامه در خصوص نقاط ضعف موجود عملکرد های مجلس و نمایندگان و همچنین عدم حل مشکلات عدیده موجود در مجلس گفت: اینکه 36 درصد نمایندگان مجلس در مورد لوایح اظهار نظر نمی کنند از نقاط ضعف مجلس است.

از نظر کار علمی و مدیریتی در یک اداره و سیستم هزاران مشکل می شود برشمرد، اما اگر بخواهیم یک اولویت در نظر بگیریم باید بر اساس اولویت ها تصمیم گرفت.

یعنی مشکلاتی که حل نشده اند از اولویت ها نبوده اند.

اما ممکن است اولویت من با سایر مردم و اشخاص متفاوت باشد.

وی ادامه داد: در حل مشکلات وقتی اولویتی را برای حل کردن انتخاب می کنیم به این معنی نیست که باقی مشکلات وجود ندارند بلکه به این معنی است که ما فعلا فقط می توانیم به یک یا دو موضوع بپردازیم.

اگر ما این روند را بپزیریم به این نتیجه می رسیم که از صد ها هزار مشکلی که ممکن است در مجلس وجود داشته باشد من تنها می توانم یکی یا دو مورد را دنبال کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای نمایندگان را وادار به امضاء طرح ها می کنند

عده ای نمایندگان را وادار به امضاء طرح ها می کنند