مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:452018-12-11فرهنگي

پیشنهاد کمال تبریزی برای اکران فیلم های چون «مارموز» و «مارمولک»


پیشنهاد من این است که اگر فیلم هایی همچون مارمولک و یا مارموز ساخته می شود که بعضاً موضوعات حساسی دارد اصلا در جشنواره های فیلم فجر و یا جشنواره های دیگر نمایش داده نشود و مستقیم از تولید به نمایش برسد.

- پیشنهاد کمال تبریزی برای اکران فیلم های چون مارموز و مارمولک کمال تبریزی گفت:پیشنهاد من این است که اگر فیلم هایی همچون مارمولک و یا مارموز ساخته می شود که بعضاً موضوعات حساسی دارد اصلا در جشنواره های فیلم فجر و یا جشنواره های دیگر نمایش داده نشود و مستقیم از تولید به نمایش برسد.

   مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی شامگاه دوشنبه 19 آذر با حضور شخصیت های سیاسی، فرهنگی چون محمد جواد ظریف و عوامل فیلم و اهالی رسانه در پردیس کورش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، کمال تبریزی قبل از آغاز نمایش فیلم طی سخنانی با خوشامدگویی به میهمانان گفت: فیلم مارموز جزو فیلم هایی بود که برای گرفتن پروانه نمایش دچار مشکلات عجیب و غریبی شده بود، کما اینکه در مجموعه فیلم هایی که من ساخته ام چهار یا پنج فیلم هستند که خیلی سخت توانسته ام برای آنها پروانه نمایش بگیرم.

وی ادامه داد: براساس تجربه به تدریج متوجه شدم علت اینکه برخی فیلم های سخت پروانه نمایش می گیرند، این است که فیلم هایی مانند مارموز که کمی حساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کمال تبریزی برای اکران فیلم های چون «مارموز» و «مارمولک»

پیشنهاد کمال تبریزی برای اکران فیلم های چون «مارموز» و «مارمولک»