مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:362018-12-11سياسي

رنجبرزاده: ایران دیگر به آمریکا فرصت نخواهد داد/یکبار اینکار را کردیم برایمان بس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اکبررنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی چهره های سیاسی مطرح شده است اظهار داشت: - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آمریکایی ها هیچ وقت قابل اعتماد نبودند و ما یکبار به آن ها فرصت دادیم برایمان بس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اکبررنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی چهره های سیاسی مطرح شده است اظهار داشت: واقعا برای بنده قابل تاسف است که عده ای در این مملکت چشم هایشان را به روی ظلمی که آمریکا در قبال ایران انجام داد بسته اند و طرح هایی را مطرح می کنند که جز ضرر هیچ دستاوردی برای ما ندارد.

وی افزود: ما یکبار به آمریکایی ها در قالب توافق برجام اعتماد کردیم و با آن ها پای میز مذاکره نشستیم و متاسفانه هیچ چیزی نصیبمان نشد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان با کدام ایده و پشتوانه فکری اینگونه طرح ها را که سرانجام و نتیجه آن مشخص است مطرح می کنند آیا واقعا در دید و نگاه آن ها عیب و ایرادی وجود دارد که طرح، چون سازش با آمریکا را مطرح می کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ما به اندازه کافی در طی سالیان بعد از انقلاب و در رخداد های متعدد تجربه تلخ خیانت و ظلم های مقامات و دولتمردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبرزاده: ایران دیگر به آمریکا فرصت نخواهد داد/یکبار اینکار را کردیم برایمان بس است

رنجبرزاده: ایران دیگر به آمریکا فرصت نخواهد داد/یکبار اینکار را کردیم برایمان بس است