مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:352018-12-11بين الملل

پنتاگون: سوخت رسانی رایگان به جنگنده های ائتلاف عربی حاصل اشتباه محاسباتی بوده است


همزمان با برنامه ریزی برای رای گیری در سنای آمریکا بر سر یک لایحه پایان دادن به حمایت آمریکا از ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان برای تجاوز به یمن، - پنتاگون: سوخت رسانی رایگان به جنگنده های ائتلاف عربی حاصل "اشتباه محاسباتی" بوده است همزمان با برنامه ریزی برای رای گیری در سنای آمریکا بر سر یک لایحه پایان دادن به حمایت آمریکا از ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان برای تجاوز به یمن، یک گزارش جدید نشان داده که اخیرا هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی به دلیل "اشتباه در حسابداری" به صورت رایگان به جنگنده های این ائتلاف سوخت رسانی کرده و پول این سوخت نیز از جیب مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس این گزارش احتمالا میلیون ها دلار از خزانه دولت آمریکا برای حمایت از کمپین تحت رهبری عربستان علیه یمن پول پرداخت شده است.

یکی از وکلای ارشد پنتاگون در نامه ای تصدیق کرده که سوخت رسانی رایگان به هواپیماهای ائتلاف عربستانی بیشتر از آنچه که او می توانسته محاسبه کند خرج داشته است.

در حالی که ممکن است یک نفر فکر کند که کسی در سازمان سه میلیون نفری پنتاگون هست که دقیقا بداند چقدر آمریکا طلبکار است، اما در این نامه تصریح شد که این وزارتخانه هم اکنون مشغول محاسبه هزینه های صحیح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: سوخت رسانی رایگان به جنگنده های ائتلاف عربی حاصل اشتباه محاسباتی بوده است

پنتاگون: سوخت رسانی رایگان به جنگنده های ائتلاف عربی حاصل اشتباه محاسباتی بوده است