مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:252018-12-11اقتصادي

قطار گردشگری به خواف رسید


گردشگری در کشور ما یک صنعت نوپاست که به آن توجه لازم نشده، از آنجا که تکنولوژی خاص و سرمایه گذاری عظیمی نیز نمی خواهد، - ساده تر قابل دستیابی است.

عبدالرضا سپهری در حاشیه ورود نخستین قطار گردشگری به این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: امروزه صنعت گردشگری یک صنعت درآمدزا در دنیا محسوب می شود.

وی افزود: ما در حوزه صنعت و کشاورزی، تا حدودی دچار مشکل شده ایم و تحریم ها نیز در حوزه نفت به ما فشار آورده است؛ برای اینکه اقتصاد مقاومتی را تمرین و تجربه کنیم بهترین کار سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و توریسم است.

سرپرست فرمانداری خواف اظهار کرد: خوشبختانه در ایران و به ویژه خواف با داشتن شرایط چهار فصل سال، آثار باستانی ارزشمند و صنایع دستی متنوع و فراوان می توانیم از تقویت صنعت گردشگری، اشتغال زایی را افزایش دهیم و ثروت کسب کنیم و فرهنگ غنی منطقه را نیز اشاعه دهیم.

وی ادامه داد: حدود 100 نفر از روسای انجمن های صنفی، راهنمایان تورهای گردشگری و خبرنگاران کشور با این قطار شب گذشته به خواف آمدند.

سپهری افزود: خواف دارای پتانسیل های فراوان گردشگری است که مهم ترین آن ها شامل مدرسه غیاثیه خرگرد، مسجد جامع سنگان، مسجد ملک زوزن و آسبادهای نشتیفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار گردشگری به خواف رسید

قطار گردشگری به خواف رسید