مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:162018-12-11اقتصادي

دو برابر شدن سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مرتضی شهیدزاده امروز در چهل و پنجمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، گفت: یکی از فعالیت های مهم صندوق توسعه ملی پشتیبانی از صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی است که بر این اساس بیش از 4 هزار میلیارد تومان .

- رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: بر اساس مصوبه اخیر، سرمایه در گردش برای واحد های تولیدی ازمنابع صندوق توسعه ملی از مبلغ 10 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مرتضی شهیدزاده امروز در چهل و پنجمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، گفت: یکی از فعالیت های مهم صندوق توسعه ملی پشتیبانی از صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی است که بر این اساس بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای پشتیبانی از صادرات این بخش اختصاص داد.

رییس صندوق توسعه ملی با بیان اینکه از دیگر کار های مهم صندوق توسعه ملی در زیربخش ها اختصاص سرمایه در گردش بود که منابع زیادی را از منابع ریالی برای سرمایه در گردش اختصاص دادیم.

وی افزود: اخیراً هم مصوب شد که سرمایه در گردش برای واحد های تولیدی را دو برابر شود، بنابر این از اینجا که حداکثر سرمایه در گردش برای یک بنگاه تولیدی بر اساس شاخص های اقتصادی 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، این مبلغ به 20 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی

دو برابر شدن سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی