مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 09:402018-12-11بين الملل

نتایج اولیه انتخابات ایالتی هند حکایت از عدم پیروزی حزب حاکم دارد


حزب حاکم بهاراتیا جاناتا در انتخابات اخیر پارلمان های ایالتی در این کشور براساس جدیدترین نتایج انتخابات که امروز (سه شنبه) انتشار یافت در سه ایالت بزرگ مهم از پیروزی فاصله دارد.

- حزب حاکم "بهاراتیا جاناتا" در انتخابات اخیر پارلمان های ایالتی در این کشور براساس جدیدترین نتایج انتخابات که امروز (سه شنبه) انتشار یافت در سه ایالت بزرگ مهم از پیروزی فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این انتخابات محلی به عنوان آخرین آزمون برای سنجش قدرت و محبوبیت نارندرا مودی، نخست وزیر هند در آستانه برگزاری انتخابات سراسری سال آینده میلادی تلقی می شود.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، تحلیل گران می گویند: در صورت وقوع یک شکست بزرگ برای حزب بهاراتیا جاناتا این نشان دهنده ناخرسندی طبقه روستانشین از حزب حاکم بوده و می تواند به متحد کردن جبهه مخالفان علیه نارندرا مودی کمک کند.

با این وجود محبوبیت نارندرا مودی همچنان بالا است هرچند که انتقاداتی از عملکرد او و ناتوانی اش در عمل به وعده های اشتغال زایی برای جوانان و بهبود شرایط برای کشاورزان وجود دارد.

این انتخابات در عین حال یک آزمون برای رائول گاندی رهبر حزب اپوزیسیون کنگره نیز هست؛ کسی که تلاش می کند یک ائتلاف فراگیر با گروه های منطقه ای به منظور ایجاد یک چالش جدی برای مودی تشکیل دهد تا در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه انتخابات ایالتی هند حکایت از عدم پیروزی حزب حاکم دارد

نتایج اولیه انتخابات ایالتی هند حکایت از عدم پیروزی حزب حاکم دارد