مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 08:502018-12-11سياسي

علیجانی: صاحبان تریبون از بیان نظرات غیر تخصصی پرهیز کنند


یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر این که صاحبان تریبون به خصوص هنرمندان باید نظراتشان را در حوزه های تخصصی خود بیان کنند، گفت: هنرمندان با توجه به نقش مهم شان روح تعهد را در جامعه بدمند.

- محسن علیجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبیعتا باید صاحبان تریبون در حوزه های تخصصی به ارائه نظرات کارشناسی خود بپردازند گاهی بحث های سیاسی است که اگر فرد در آن حوزه تخصص دارد نظرش را می گوید و در غیر این صورت از نظرات کارشناسان استفاده می کند، چراکه باید از نظرات جمعی و پشتوانه کارشناسی استفاده کرد.

وی افزود: اگر آن فرد فعال سیاسی و عضو حزبی باشد نیز نظرات را در حزب خود بیان کرده و کار تعاملی را پیش می برد.

از طرف دیگر افرادی که تریبون در اختیار دارند هم باید نیاز مردم و دغدغه های نظام را انعکاس دهند به خصوص کسانی که از تریبون های مذهبی همچون ائمه جماعات برخوردار هستند باید بتوانند نقش پدرانه ایفا کنند و از یک جناح خاص دفاع نکنند.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: در این بین تریبون داران در مجلس شورای اسلامی و دولت باید حرف هایی را در جهت امید دادن به مردم بدون سیاه نمایی بیان کنند همچنین برای تقویت دولت تلاش شود نه این که جریانی با سیاسی کاری بخواهد دولت را فشل نشان دهد چون در نهایت خودش از صحنه کنار می رود و باید همگان مصالح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیجانی: صاحبان تریبون از بیان نظرات غیر تخصصی پرهیز کنند

علیجانی: صاحبان تریبون از بیان نظرات غیر تخصصی پرهیز کنند