مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 04:452018-12-11فناوري

تمام مدل های آیفون 2018 به فناوری جدید سیم کارت مجهز می شوند


اپراتور مخابراتی ورایزن نیز بعد از AT&T که نخستین ارائه دهنده پشتیبانی سیم کارت های ای سیم گوشی های آیفون بود، اعلام کرده که می خواهد امکان پشتیبانی از eSIM را به تمامی آیفون های تولیدی سال 2018 میلادی اضافه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه دو مدل پرچمدار گوشی های آیفون 2018 اپل که در سپتامبر سال جاری میلادی از آنها رونمایی و سپس روانه بازارهای جهانی کرد، از سیم کارت های ای سیم (eSIM) پشتیبانی می کنند، حالا به نظر می رسد که اپراتور مخابراتی ورایزن نیز به پیروی از AT&T می خواهد تمامی مدل های گوشی های آیفون تولید شده را به امکان پشتیبانی از سیم کارت های ای سیم (eSIM) مجهز خواهد کرد.

واژه سیم کارت ای سیم(eSIM) به معنای سیم کارت قابل ادغام و مخفف عبارت (Embedded Subscriber Identity Module) است و همانطور که از نامش مشخص است، بخش جداناپذیری از برد اصلی گوشی هوشمند موردنظر محسوب می شود.

کلمه ای سیم به معنای یک سیم کارت یکپارچه با گوشی هوشمند است و این بدان معناست که دیگر سیم کارت فیزیکی قابل خروج از گوشی هوشمند نخواهد بود و اپراتور مربوطه در کشورهای محل سکونت باید از آن پشتیبانی کند.

هم اکنون کشورهایی که از این قابلیت سیم کارت های ای سیم پشتیبانی می کنند، شامل اتریش، کانادا، کرواسی، جمهوری چک، آلمان، مجارستان، هند، اسپانیا، انگلیس و ایالات متحده آمریکا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدل های آیفون 2018 به فناوری جدید سیم کارت مجهز می شوند

تمام مدل های آیفون 2018 به فناوری جدید سیم کارت مجهز می شوند