مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 02:252018-12-10فرهنگي

ریشه سینمای مستقل می سوزد / ساخت فیلم خارج از شوخی های رایج


در «کلمبوس» سعی کردم فیلمی خانوادگی و متفاوت از شوخی هایی که در تئاترهای آزاد دیده می شود بسازم، هرچند هجوم فیلم ها در اکران ریشه این نوع فیلم های مستقل را می سوزاند.

- هاتف علیمردانی گفت: در کلمبوس سعی کردم فیلمی خانوادگی و متفاوت از شوخی هایی که در تئاترهای آزاد دیده می شود بسازم، هرچند هجوم فیلم ها در اکران ریشه این نوع فیلم های مستقل را می سوزاند.

کارگردان فیلم های کوچه بی نام ، هفت ماهگی و بخاطر پونه سال گذشته در سکوت خبری فیلم جدیدی را ساخت که در خبرها از آن به عنوان یک کمدی متفاوت یاد می شد؛ اکران کلمبوس با بازی فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی و مجید صالحی و با حضور هانیه توسلی از 14 آذر به سرگروهی پردیس کورش آغاز شده است و کارگردانش در گفت وگویی با ایسنا از دغدغه های ساخت این فیلم که به مهاجرت می پردازد و نیز دلخوری هایی که مانع شده تا فیلمش را برای جشنواره فجر نگه دارد، گفت.

کلمبوس از فیلم های دیگرم جدا نیست علیمردانی در پاسخ به اینکه بیشتر به عنوان یک فیلمساز اجتماعی شناخته می شود و چه شد که پس از ساخت چند فیلم اجتماعی سراغ ساخت یک کمدی رفته است؟ به ایسنا بیان کرد: من کلمبوس را از فیلم های دیگرم خیلی جدا نمی دانم و به نظرم این هم یک فیلم اجتماعی است مثل کوچه بی نام که رگه های کمدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه سینمای مستقل می سوزد / ساخت فیلم خارج از شوخی های رایج

ریشه سینمای مستقل می سوزد / ساخت فیلم خارج از شوخی های رایج