مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 01:252018-12-10سياسي

ایسنا صدای جنبش های دانشجویی باشد


مدیرمسوول روزنامه «آرمان امروز» معتقد است همان گونه که از اسم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) انتظار می رود، این خبرگزاری باید صدای دانشگاه و دانشگاهیان باشد.

- عکس تزیینی است مدیرمسوول روزنامه آرمان امروز معتقد است همان گونه که از اسم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) انتظار می رود، این خبرگزاری باید صدای دانشگاه و دانشگاهیان باشد.

حسین عبداللهی، مدیرمسوول روزنامه آرمان امروز با اشاره به آغاز بیستمین سال فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه خدا سلامت بدارد ابوالفضل فاتح را که بنیان گذار ایسنا بود ، اظهار کرد: ایسنا برآمده از دانشگاه است و باید به کمک جهاد دانشگاهی با دانشگاه های سراسر کشور ارتباط بگیرد که اگر این اتفاق بیفتد ادامه راه این خبرگزاری هم بهتر می شود.

او ادامه داد: ایسنا در این سال ها صداقت و شجاعت داشته، دچار ایستایی نشده و نشان داده است که دغدغه های مردم برایش اهمیت دارد، هرچند که در سال های اخیر بیشتر دولتی شده است.

مدیرمسوول روزنامه آرمان امروز همچنین با اشاره به گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و تاثیراتی که در فضای اطلاع رسانی و رسانه ای کشور داشته اند، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات فضای مجازی برای انتقال هرچه سریع تر اخبار، رسانه ها باید در روند کاری شان تجدید نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا صدای جنبش های دانشجویی باشد

ایسنا صدای جنبش های دانشجویی باشد